نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 10:54

امدادرسانی به ۷۱۶ نفر گرفتار شده در برف و کولاک خلخال

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تیم‌های عملیاتی این جمعیت از چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه تا به امروز به ۷۱۶ سرنشین خودروهای در راه مانده در برف و کولاک، امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده در خصوص امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال از ظهر چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه، سه تیم‌ عملیاتی شهرستان خلخال متشکل از ۱۲ نفر روز نجاتگر با به‌کارگیری یک دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.

وی افزود: برهمین اساس، در پی تماس مردمی‌ با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر بارش شدید برف و کولاک و گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در برف و کولاک، قرمز و سفید پوشان این جمعیت برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: تا این لحظه به ۲۴۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی‌ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.

فتاح‌زاده با بیان اینکه چهار نفر از حادثه‌دیدگان نیز در پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس اسکان داده شده‌اند، گفت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به صورت آماده باش در تمام محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات رسانی به هموطنان می‌باشند.

گفتنی است، هم‎وطنان می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی و حادثه، برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635734

مهمترین اخبار ایران و جهان: