نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 23:36

سردار فدا: با مجلس قوی مشکلات کشور مرتفع می‌شود

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: کاهش مشارکت، افزایش مشکلات را بدنبال دارد و باید بدانیم که مشارکت بیشتر سبب شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی قوی تر می‌شود و نتیجه آن رفع چالش‌ها و مشکلات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان روز دوشنبه در گردهمایی جهاد تبیین در جمع اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها اظهارکرد: مردم در نظام مقدس اسلامی نقش محوری و اساسی دارند و مردم در پیروزی و پیشبرد انقلاب نقش آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز حضور مردم در صحنه قدرت نرمی را به وجود آورده است که سایه جنگ و تهدیدها از ایران اسلامی دور شده است، افزود: این قدرت نرم الگویی برای کشورهای مسلمان شده است و آنان از ما پیروی می‌کنند.

سردار فدا با اشاره به اینکه ۴۵ سال است این قدرت نرم کشور را از گذرگاه‌های مختلف عبور داده است خاطرنشان کرد: در طول انقلاب، هنر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دخالت دادن مردم در سرنوشت خود بود و مقام معظم رهبری با این قدرت نرم در ۳۵ سال پس از رحلت امام خمینی(ره)، کشور را از تلاطمات سیاسی و نظامی جهان و منطقه به سلامت عبور داده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: هنر انقلاب و نظام اسلامی این بوده که با اتکا به همین مردم به رشد و بالندگی رسیده است.

وی تاکید کرد: با وجود مشکلات، گرانی، نابسامانی بازار و نارسایی‌های مختلف مدیریتی که وجود دارد اولویت نظام مقدس اسلامی است.

سردار فدا گفت: در این سال‌ها برخی توسعه سیاسی را مبنا قرار دادند اما رهبری گفتند معیشت و اقتصاد، برخی توسعه اقتصادی و سازندگی را مبنا و اولویت قرار دادند رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم؛ برخی هم مسئله عدالت بدون نقش آفرینی مردم در صحنه را مطرح کردند باز هم رهبری گفتند مردم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با طرح این سوال که آیا با نیامدن و رأی ندادن مسائل اقتصادی کشور حل می‌شود، اظهار کرد: باید دید که با رأی ندادن حرف چه کسی را گوش می‌کنیم. رهبر انقلاب می‌فرمایند بنگرید که توپخانه دشمن کجا را هدف گرفته و می‌کوبد پس هر جایی که دشمن روی آن تمرکز کرد ما باید عکس آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان یاس آفرینی و کاهش مشارکت مردم است و در این مسیر به دنبال اعتبار زدایی از مسئولان و دستاورهای نظام اسلامی هستند، یادآور شد: اگر رأی دادن مهم نیست چرا دشمن و رسانه‌هایش این همه روی مسئله رأی ندهید تمرکز کرده و بر آن تاکید دارند؟

سردار فدا با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز سه ماهواره ایرانی به فضا، افزود: این توفیقات را ندیدن و برعکس گفتن اینکه انقلاب کاری نکرده است، هدف بوق‌های تبلیغاتی بیگانه برای ناامیدی مردم است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه‌ها از جمله علم و فناوری، نانو، پزشکی، مهندسی و صنایع نظامی و موشکی جز ۱۰ کشور اول جهان است.

وی از رسانه‌ها خواست دستاوردها را ببینند و خوب به مردم منتقل کنند. امروز فضای مجازی جامعه را چنان مشوش و دگرگون جلوه می‌دهد که برخی در حوادثی مانند سال گذشته در فراخوان‌های ضد انقلاب شرکت کردند و فریب این فضا را خوردند.

سردار فدا با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مردم دستشان برای انتخاب باز و فضا برای مشارکت فعالانه و مردمی، فراهم است هر چند بواسطه برخی چالش‌ها و کاستی‌ها مانند نابسامانی بازار، گرانی و امثالهم دشمن به دنبال نشستن روی زخم‌ها است تا شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که به اعتقاد خودش آتشی را که زیر خاکستر است،؛ دوباره شعله ور کند اما حضور مردم دهانشان را می‌بندند و اقتدار ما را مضاعف می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر دیروز برخی دنبال شورای رهبری بودند و از این ایده دفاع هم کردند پس از ۳۵ سال دیدیدم که رهبری که سکاندار کشتی انقلاب است جا پای امام راحل گذاشته و مسیر و خط و راه امام و دین را ادامه داده است.

وی با تاکید بر حضور در هر ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با دعا برای طول عمر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا انتخاب رهبر را بر عهده دارد، اگرچه ما علاقه‌مندیم رهبر سوم انقلاب اسلامی، خود شخص امام زمان(عج) باشند.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1669534

مهمترین اخبار ایران و جهان: