نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 12:46

هشدار رئیس ستاد انتخابات زنجان/ اقدامات غیرقانونی کنید رد صلاحیت می‌شوید

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه بعضاً گزارشاتی در خصوص اقدامات تخریبی علیه برخی داوطلبان در فضای مجازی مطرح است، گفت: داوطلبان و نامزدهای انتخابات و هواداران آنها، مجاز به تخریب کاندیدا دیگر نیستند‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعضاً گزارشاتی در خصوص اقدامات تخریبی علیه برخی داوطلبان در فضای مجازی مطرح است که داوطلبان و نامزدهای انتخابات و هواداران آنها باید به این موضوع توجه داشته باشند که مجاز به تخریب دیگر نامزد انتخاباتی نیستید.

وی گفت: پیگیری شکات خصوصی تاکنون در این زمینه پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب زنجان تشکیل شده و دستگاه قضا با ارجاع موضوع به پلیس فتا در حال رسیدگی به پرونده است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تأکید بر ممنوعیت تبلیغات داوطلبان قبل از آغاز مهلت قانونی، افزود: نهادها و مراجع قانونی و قضایی و هیئت‌های نظارت در حال بررسی، مستند‌سازی و پیگیری این تخلفات هستند و این اقدامات غیرقانونی حتی ممکن است منجر به رد صلاحیت داوطلب گردد.

وی با تأکید بر عمل به قانون گفت: طبق ماده 78 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدهای انتخابات می‌توانند یک ستاد مجازی در حوزه انتخابیه خود داشته باشند و بایستی نسبت به ارائه مجوز بهره برداری برای ستاد تبلیغات مجازی خود و مشخصات مسئولین این ستاد به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه مراجعه و پیوند آن را در سامانه‌ای که وزارت کشور اعلام می‌کند ثبت نمایند.

به گزارش تسنیم، طبق تقویم رسمی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی سوم تا ساعت هشت صبح دهم اسفند ماه خواهد بود.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1657734

مهمترین اخبار ایران و جهان: