نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 20:32

انقلاب اسلامی معجزه قرن است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن است که با دست خالی در مقابل استکبار جهانی پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در شورای اداری شهرستان‌ فرخشهر گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن است که با دست خالی در مقابل استکبار جهانی پیروز شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاثیرات و خدمات انقلاب باید برای نسل جوان بیان و امیدآفرینی شود، یکی از اقدامات مدیران در دهه فجر باید دیدار و صحبت چهره به چهره با مردم باشد.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته اقدامات خوبی در فرخ‌شهر انجام شده است که ارتقای آن به شهرستان مهم‌ترین آن‌ها است.

حیدری اضافه کرد: فعال‌ شدن نهضت ملی مسکن در فرخ‌شهر، تامین آب شرب پایدار، فعال شدن پروژه ساخت مصلی و ساخت حوزه علمیه از مهم‌ترین اقدامات انجام شده دولت فعلی در این شهرستان است.

وی بیان کرد: دشمن برای انتقام از انقلاب و ایران ۲ راهبرد کاهش سرعت دستاوردهای انقلاب و تضعیف این دستاوردها را در پیش گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر سرعت بخشیدن به پروژه نهضت ملی مسکن فرخ‌شهر تاکید کرد و گفت: احداث مجتمع دامداری در ایرانچه، ساخت مجتمع ورزشی فرخ‌شهر، ایجاد نمازخانه بین راهی باید در دستور کار مسؤولان مربوطه قرار بگیرد و فرماندار به صورت جدی پیگیر تخصیص بودجه باشد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: اشتغال خانگی می‌تواند در اقتصاد تحول ایجاد کند و بانک‌ها پرداخت این تسهیلات را در دستور کار قرار دهند تا کار مردم به بهترین نحو انجام شود.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657378

مهمترین اخبار ایران و جهان: