نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 12:27

توزیع بیش از ۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان و نیازمندان مازندرانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه خدمت توزیع لوازم ضروری زندگی در راستای تامین آسایش و رفاه خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲ هزار و ۳۸۳ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان مازندرانی تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی عمادی‌ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران در این اداره کل با اشاره به اینکه خدمت توزیع لوازم ضروری زندگی در راستای تامین آسایش و رفاه خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، اظهار کرد: در ۹ ماهه  سال جاری ۲ هزار و ۳۸۳ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان مازندرانی تامین شد.

وی افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی  مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود و ارزش ریالی آن مجموعا ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده و شامل آبگرمکن، یخچال، تلویزیون، پنکه، کولر و سایر اقلام ضروری زندگی بوده است.
 
عمادی‌ترکامی گفت: در فصل گرم امسال ۴۳۸ دستگاه کولر گازی و اسپیلت با اولویت بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر و مناطق محروم  و در فصل سرما تاکنون هزار و ۴۴ دستگاه بخاریی و آبگرمکن در استان توزیع شده است.
 
معاون سلامت و حمایت خانواده کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه هوشمند امداد(سها) تمام نیازمندی‌های مددجویان در این سامانه ثبت شده و درخواست‌ها براساس اولویت در ردیف دریافت خدمت قرار می‌گیرند،گفت: این لوازم از محل منابع کمیته امداد امام خمینی و مشارکت خیران و نیکوکاران تهیه و به نیازمندان اهدا شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۷۵ هزار و ۲۶۹ خانوار در مازندران زیرحمایت کمیته امداد امام خمینی قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637178

مهمترین اخبار ایران و جهان: