نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 17:25

تصویر ضبط شده گرگ پرسه‌زن در سطح ایلام پیگیری شد

معاون طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست ایلام گفت: نیروهای حفاظت در پی انتشار تصویر ضبط شده گرگی در سطح ایلام، بررسی‌های لازم را انجام دادند اما چیزی مشاهده نکردند.

علیرضا محمدی معاون طبیعی و تنوع زیستی محیط‌زیست استان ایلام، عصر  ماه شنبه ۲۳ دی ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در پی انتشار تصویر ضبط شده یک‌ گرگ در سطح استان ایلام توسط دوربین مداربسته در فضای مجازی، پس از بررسی‌های انجام شده متوجه عدم وضوح تصویر شده و امکان دارد یک شغال باشد.

وی افزود: گشت نیروهای حفاظت انجام شده و چیزی مشاهده نشده است، اما اگر توسط شهروندان مشاهده و یا یک گزارش موثق باشد، برای زنده‌گیری، تله‌گذاری و یا بیهوشی اقدام می‌کنیم.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان ادامه داد: چون زیستگاه‌ها نزدیک به زندگی مردم هستند و همین زیستگاه‌ها توسط خود مردم ناامن شده‌اند، و در محیط‌زیست نیز غذا کم وجود دارد شاید برای تهیه غذا به سطح شهر آمده باشد و دوباره به زیستگاه خود برگردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش یک تصویر دوربین مداربسته ضبط شده است که در آن یک گرگ در سطح شهر و در محله شهروند ایلام رویت شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636378

مهمترین اخبار ایران و جهان: