نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 17:12

پلیس آینده، پلیس مداخله‌گر معناگرا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه 13 دی‌ماه در همایش گفتمان‌سازی معماری آینده فراجا که در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس کرمانشاه برگزار شد، گفت: پلیس آینده مداخله‌گر معناگرا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه 13 دی‌ماه در همایش گفتمان سازی معماری آینده فراجا که در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: معماری آینده فراجا از دیرباز جز بحث‌هایی بوده که برای تبیین آن و تدوین برنامه‌ها و نقشه‌ها در خصوص تحقق این مهم زحمات بسیاری متوجه شده است.

وی در خصوص آنچه لازمه امنیت پایدار در آینده کشور است، افزود: پلیسی هوشمند، پژوهش محور و دانش گراست ازجمله موارد مهم در امنیت جامعه پایدار است که خوشبختانه از مدت‌ها پیش برای آن فکر شده بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اشاره‌ای به افق ترسیم‌شده پلیس در سال 1417 کرد و گفت: طبق معماری صورت گرفته پلیس جمهوری اسلامی در افق 1417 درواقع پلیسی انقلابی، متعهد، مسئولیت‌پذیر و پایدار ارزش‌های دینی و ملی و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: تعامل‌پذیری، هوشمندی و چابکی، ولایی و جهادی بودن، پیش کنشگر و پاسخگویی را از دیگر ویژگی‌های کاربردی فراجای آینده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه بابیان این‌که پلیس آینده مداخله‌گر معناگرا خواهد بود، تأکید کرد: پلیس مداخله‌گر معناگرا یعنی به‌عنوان ضابط قانون هرجایی که لازم باشد به نفع مردم ورود پیداکرده و وظایف دستگاه‌های اجرایی را به نفع شهروندان مطالبه خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور فرماندهان انتظامی استان‌های همدان و کردستان و مدیران انتظامی این استان‌ها در کرمانشاه، گفت: پلیس استان‌های غرب کشور این آمادگی را دارند که همه توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد برنامه‌های فراجا به‌کارگیرند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625678

مهمترین اخبار ایران و جهان: