نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 03:16

اسماعیل‌نژاد: کسب عنوان «قهرمان زمستان» در میان ستارگان والیبال حس خوبی دارد

پشت خط زن ایرانی تیم والیبال ورونای ایتالیا گفت: از کسب عنوان قهرمان زمستان در میان این همه ستاره حس خوبی دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امین اسماعیل‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی در فصل جاری با تیم والیبال ورونای ایتالیا قرارداد بست. وی در نخستین فصل حضور خود در این تیم به شدت مورد توجه هواداران و کارشناسان قرار گرفت و عنوان «قهرمان زمستان» ورونا را به دست آورد.

امین اسماعیل‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد کسب عنوان قهرمان زمستان ورونا و عملکردش در این تیم اظهار داشت: این جایزه به بهترین بازیکن نیم فصل باشگاه از نگاه هواداران تعلق می‌گیرد. خدا را شکر که توانستم این عنوان به دست بیاورم. واقعاً حس خوبی دارم که بین این همه ستاره توانستم این جایزه را بگیرم. از همه هواداران که همیشه از من حمایت کردند و برای انتخاب بهترین بازیکن به من رای دادند تشکر می‌کنم. خدا را شاکرم که توانستم با عملکرد خودم نظر مثبت هواداران و کارشناسان را جلب کنم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازهم بتوانم نام ایران را بالا ببرم.

وی درمورد شرایط کلی تیم ورونا در این فصل خاطرنشان کرد: در اوایل فصل بازیکنان مصدوم زیادی در تیم داشتیم، چون آنها از مسابقات ملی آمده بودند و نیاز به استراحت و ریکاوری داشتند. رفته رفته تیم‌مان شکل اصلی خود را پیدا کرد و بازی‌های منسجمی ارائه کردیم. اگر بتوانیم این روند را تا پایان فصل حفظ کنیم فکر می‌کنم شاهد اتفاقات خوبی باشیم. 

پشت خط زن ایرانی تیم والیبال ورونای ایتالیا عنوان کرد: لیگ ایتالیا واقعاً سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. سال گذشته لوبه با چند شکست به عنوان قهرمانی رسید و پروجا که در مرحله مقدماتی بدون شکست بود نتوانست قهرمان شود. بدون شک هر تیمی که خودش را باور داشته باشد می‌تواند به موفقیت برسد. به نظر من لیگ ایتالیا با کل دنیا فرق می‌کند؛ من مواردی را در ایتالیا دیدم و تجربه کردم که تا به حال ندیده بودم. 

اسماعیل‌نژاد در پاسخ به این سوال که لورنزتی و پیاتزا گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند و کدام یک از آنها می‌تواند مفیدتر باشد، تصریح کرد: اگر اجازه بدهید من درمورد سرمربی آینده تیم ملی اظهارنظر نکنم. امیدوارم مسوولان فدراسیون بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند، چراکه تیم ملی نیاز به یک مربی خوب دارد تا بازهم بتواند در سطح اول والیبال دنیا حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622478

مهمترین اخبار ایران و جهان: