نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:22

امام جمعه ساوه: شور و پویایی انقلاب همچنان تازه است

امام جمعه ساوه گفت: با گذشت ۴۵ سال از انقلاب تاریخی مردم ایران امروز همان شور و شعف را در اقشار مختلف می‌بینیم که این بیانگر پویایی و بیداری انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در سخنرانی مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی امروز اظهار کرد: این حضور گسترده مردم در ساوه و شهرهای دیگر نشان می‌دهد خون انقلاب در رگ‌های مردم ما بیش از پیش می‌جوشد و همچنان این مردم پای ارزش‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: مردم غیور ما نشان دادند علیرغم تمام مشکلات موجود از آرمان‌های انقلاب خود کوتاه نمی‌آیند و هرگاه دشمن قصد نفوذ و آسیب به کشور را دارد این مردم هستند که با نمایش مقتدرانه خود مقابل آنان می‌ایستند.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه این حضور مردم برنامه اخیر دشمن برای کاهش مشارکت مردم در جشن انقلاب و انتخابات را خنثی کرد،گفت: دشمنان قسم خورده ما که همیشه در بزنگاه‌های انقلاب بدنبال ریختن زهر خود هستند تلاش می‌کردند با بهانه کردن مشکلات و گرانی‌ها و ناکارآمدی برخی مسوولان، مردم را از انقلاب دلسرد کنند اما مثل همیشه این توطئه‌ها به شکست انجامید.

حجت‌الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: با گذشت ۴۵ سال از انقلاب تاریخی مردم ایران امروز همان شور و شعف را در اقشار مختلف می‌بینیم که این بیانگر پویایی و بیداری انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: بیگانگان و دشمنان بدانند این مردم اجازه نمی‌دهند کسی نگاه چپ به کشور داشته باشد و هر چشم آلوده‌ای به سمت این مرز و بوم باشد کور کرده و به زباله دان تاریخ می‌فرستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری پرشور انتخابات مصداق عینی جمهوریت اسلامی است، گفت: تمام هموطنان بصیر و دشمن شناس با هوشیاری در برابر نظام سلطه و شرکت حداکثری در انتخابات که با رقابت جدی کاندیدا همراه است باید با انتخاب اصلح که دارای ویژگی‌هایی چون آرمان گرا، تحول خواه، انقلابی، متعهد، متخصص، ضد فساد و ... است، حرکت قطار انقلاب را تسریع ببخشند.

امام جمعه ساوه با بیان حضور مردم می‌تواند ما را از پیچ تاریخی انتخابات عبور دهد، تاکید کرد: هوشیاری همگان در برابر نفوذ نا اهلان در ارگان‌های تصمیم‌گیر و تصمیم ساز و همت جهادی مسوولان برای پاسخگویی صادقانه به مطالبات خصوصا در بحث جوانان، مبارزه با گرانی و تورم و تحقق عینی اقتصاد مقاوتی با رونق تولید داخلی خواسته همه مردم از مسوولان و نمایندگان آتی مجلس خواهد بود.

 پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668078

مهمترین اخبار ایران و جهان: