نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 16:27

زمین چمن مصنوعی سرکان افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از افتتاح فاز نخست زمین چمن مصنوعی سرکان با صرف ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محسن شایسته ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در سالن جلسات ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی - ورزشی و پروژه‌های ویژه دهه فجر اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: فاز نخست زمین چمن مصنوعی شهر سرکان در دهه فجر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه کلنگ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در دهستان سیدشهاب برای سه روستا با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به زمین زده خواهد شد گفت: ۵۰ درصد اعتبار پروژه مصوب شده و با تخصیص بالای ۳۰ درصد انجام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان به بهره‌برداری فاز نخست پروژه استادیوم شهید هرمزی با صرف اعتبار یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: بازسازی سالن ورزشی شهید بهرامی با یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز انجام دادیم.

وی گفت: با توجه به اینکه ۴۳ سال رشته ژیمناستیک در تویسرکان فعال است برای اولین بار تجهیزات این رشته ورزشی خریداری و سالن تخصصی ژیمناستیک راه‌اندازی کردیم.

شایسته در خصوص پروژه‌های عمرانی فعال این نهاد با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی زمین چمن عین‌آباد ادامه داد: پروژه ملی سالن باستانی با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار ۶ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده از سفر ریاست جمهوری در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه خوابگاه ورزشی به عنوان یک ضرورت و نیاز اساسی برای شهرستان است اضافه کرد: به همین دلیل این پروژه در دو طبقه و زیر زمین پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد در حال ساخت است، اعتبار ۵ میلیارد تومان مصوب برای تکمیل خوابگاه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با بیان اینکه مقرر شده دو پروژه سالن باستانی و خوابگاه سال آینده افتتاح شود بیان کرد: مجتمع ورزشی بانوان با صرف یک‌میلیارد تومان اعتبار دیواره‌کشی شد همچنین قول اجرای چمن مصنوعی در محوطه این مجموعه را گرفتیم.

وی از کمک ۲۳۰ میلیون تومانی خیران برای تعمیر و تجهیز مورد نیاز اماکن ورزشی خبر داد و گفت: با افتتاح پروژه‌های ورزشی تویسرکان در دهه فجر سرانه ورزشی این شهرستان از ۶۴ سانتی متر به ۷۳ سانتی متر افزایش می‌یابد.

پایان پیام/89010

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638778

مهمترین اخبار ایران و جهان: