نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 15:43

فعالیت 53 هیات ورزشی در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به همکاری خود با ۵۳ هیات ورزشی اشاره کرد و گفت: من مطمئن هستم که در این هیات‌ها همه موافق من نیستند ولی وظیفه من مراقبت است تا مخالفان من از هستی ساقط نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع‌عمومی و سالانه هیات ژیمناستیک استان به تعمیرات انجام شده در سالن جزء پناهی اشاره و اظهار کرد: باید از این اقدام و دیگر اقدامات انجام شده در این هیات تقدیر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه ورود به گود ورزش نیازمند احساس مسوولیت است، افزود: هر کس این مسوولیت را قبول کرد باید پاسخگوی اعمال خود باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان فراهم‌کردن زمینه حضور فرزندان این دیار برای حضور در مجامع ورزشی را از وظایف فعالان ورزش به عنوان مربی و ... دانست و افزود: یادمان باشد زمینه برای فعالیت همه بدون توجه به اینکه کسی طرف‌دار ما است یا نه، فراهم شود.

وی به رواج برخی از بداخلاقی‌ها در مجامع ورزشی از هیات گرفته تا خود فدراسیون اشاره و تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب این بداخلاقی، بر سرنوشت افراد باید مراقبت شود.

بازرگان به همکاری خود با ۵۳ هیات ورزشی اشاره و تاکید کرد: من مطمئن هستم که در این هیات‌ها همه موافق من نیستند ولی وظیفه من مراقبت است تا مخالفان من از هستی ساقط نشوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به سبقه خوب ورزش ژیمناستیک در زنجان اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان این رشته بدون توجه به اینکه چه کسی مسئولیت دارد یک‌گوشه کار را بگیرند، چرا که مسوولیت در دست افراد در گردش است.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660378

مهمترین اخبار ایران و جهان: