نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 01:00

شهیده فائزه رحیمی؛ راوی مدرسه انقلاب

شهیده فائزه رحیمی در سال‌های ۹۸ تا۱۴۰۰ در نمایشگاه مدرسه انقلاب، راوی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امروز دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در ۲۰ هزار دبیرستان سراسر کشور افتتاح شد و مراسم نمادینی هم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه فرهنگ تهران برگزار شد.

دبیرستان فرهنگ به غیر از اینکه برگزار کننده نمایشگاه مدرسه انقلاب است، یک ویژگی دیگری هم دارد؛ ویژگی که داغ شهادت تعدادی از هموطنان‌مان در کرمان در روز 13 دی را تازه کرد. 

دبیرستان دخترانه فرهنگ، مدرسه‌ای بود که شهیده فائزه رحیمی در آن تحصیل کرده و در سال‌های ۹۸ تا۱۴۰۰ در دهه فجر در نمایشگاه مدرسه انقلاب این مدرسه، راوی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بود. 

شهیده فائزه رحیمی دانشجومعلم متولد مرداد ۱۳۸۲ بود و در فعالیت‌های فرهنگی مدرسه بسیار پویا و پرتلاش بود و در دوران دانشجویی هم این روحیه در او بسیار پررنگ بود.

امروز هم دانش‌آموزان این مدرسه با تأسی از این دانشجو معلم شهید که روزگاری در این مدرسه و در نمایشگاه مدرسه انقلاب حضور داشت، غرفه های نمایشگاه مدرسه انقلاب را اداره و به ارائه برنامه پرداختند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره نام شهدا، گفت: این مدرسه با یاد شهید مرادی ساخته شد که بر علیه استعمار غرب ایستاده بود؛ سال‌ها گذشت، انقلاب به پیش رفت و این مدرسه باز هم با تقدیم شهیده فائزه رحیمی خاطره ساز شد. این شهیده معلم که دوران تحصیلش را در همین مدرسه گذرانده بود، قبل از اینکه دوره معلمی خود را تمام کند تبدیل به معلم و اسطوره‌ای برای ما شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659678

مهمترین اخبار ایران و جهان: