نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 19:34

آزمون: در عمرم همدل‌تر از تیم فعلی ندیدم/ ناراحتی مربی مثل ناراحتی پدرم می‌ماند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید شاید اگر صحبت‌های قلعه‌نویی بعد بازی سوریه نبود، امروز اینطور مقابل ژاپن بازی نمی‌کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم  از دوحه، سردار آزمون بعد از پیروزی ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023، اظهار داشت: بازی خوب و سنگینی بود و خدا را شکر برنده شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که در بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد که همه چیز متفاوت شد، گفت: به همدیگر خیلی دلگرمی می‌دهیم. در عمرم واقعاً تیمی اینقدر اتحاد داشته باشد. زمان کی‌روش، اسکوچیچ  هم این موضوع را ندیدم. این موضوع باعث شد به بازی برگردیم. 

بازیکن تیم ملی در مورد گل آفسایدش که به خاطر فاصله 5 میلی‌متری رد شد، تصریح کرد: دیگر وزنه کار نمی‌کنم! بازی است و کمک داور ویدیویی یک وقت به سود تو است و گاهی به ضررمان.

آزمون  راجع‌به اینکه وقتی قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی سوریه گفته بود بعضی بازیکنان بزرگ تیم ملی، بزرگی نکردند، گفت: وقتی مربی این همه به من احترم می‌گذارد، مشکلی ندارم اصلاً اسم من هم بیاورد چون از من انتظار دارد. شاید اگر آنطور حرف نمی‌زد من اینگونه بازی نمی‌کردم. وقتی مربی از من ناراحت است انگار پدرم از من ناراحت است. 

وی در مورد پاس گل‌هایی که در جام ملت‌ها به دیگر بازیکنان می‌دهد، گفت: دیگر یک جوری لقمه را در دهانشان می‌گذارم!

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1659478

مهمترین اخبار ایران و جهان: