نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 09:06

دستگیری ۳۰ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گرمسار

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از اجرای طرح «آرامش در شهر» با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۰ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح آرامش به مدت ۲۴ ساعت توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی در شهر گرمسار اجرا شد.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه مأموران انتظامی و با هماهنگی مراجع قضائی در اجرای این طرح تعداد چهار پاتوق معتادین متجاهر جمع‌آوری و پاکسازی انجام و تعداد ۳۰ نفر معتاد متجاهر و خرده‌فروش انواع مواد مخدر دستگیر و مقدار ۵۶ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی آلات و ادوات استعمال و یک لیتر مشروبات الکی کشف و ضبط شد که تعدادی از دستگیرشدگان از خرده‌فروشان مواد مخدر در شهر بوده و یک نفر سارق پس از تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع قضائی و مابقی افراد که از معتادان متجاهر بوده به علت اعتیاد شدید به انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد. ضمناً در راستای اجرای طرح یک باب منزل مسکونی که به‌عنوان پاتوق استعمال مواد مخدر استفاده می‌شده و نارضایی شدید شهروندان را در پی داشته با حکم قضایی و نصب بنر پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس باقدرت در مقابل هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود مردم عزیز شهرستان گرمسار در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651578

مهمترین اخبار ایران و جهان: