نیوز سیتی!
16 آذر 1401 - 22:00

سارق ۲۰ کیلو زعفران دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲۰ کیلوگرم زعفران که از کسبه شهرهای بیرجند و قاین به سرقت رفته بود در نتیجه اقدامات تخصصی پلیس آگاهی، کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام سرقت حدود ۲۰ کیلوگرم زعفران از کسبه در شهرهای بیرجند و قاین پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی، تشکیل جلسات مرتبط، استفاده از سرنخ‌های موجود و تصاویر دوربین‌های مداربسته توانست سارق را در شهر قاین دستگیر و زعفران‌ها را کشف کند.

وی اظهار داشت: ارزش ریالی زعفران‌های کشف شده حدود ۵۰۰ میلیون تومان است که به مالباختگان بازگشت داده می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به شگردهای سارقان، به کسبه و شهروندان توصیه کرد: نسبت به افزایش ایمنی محل کسب یا سکونت خود اقدام کنند.

وی نصب حفاظ و دوربین‌های مداربسته را از اقدامات ایمنی ذکر کرد و گفت: نصب دوربین مداربسته در کشف سرقت‌ها و جرایم احتمالی بسیار کمک‌کننده است.

سردار فرشید با تاکید بر اهمیت سرنخ‌های به دست آمده در سرقت یادشده افزود: فرد دستگیر شده یک سارق سابقه‌دار بوده که اقدام به سرقت زعفران کرده است.

وی تاکید کرد: پلیس به‌طور شبانه‌روزی با افراد مخل امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و این افراد را تحویل قانون می‌دهد.

جمعی از مالباختگان نیز در این نشست از همکاری پلیس در دستگیری سارق حرفه‌ای تقدیر کردند و خواستار مجازات بازدارنده برای سارقان شدند.

پایان پیام/۳۶۳۵


 

منبع: فارس
شناسه خبر: 901178

مهمترین اخبار ایران و جهان: