نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 14:35

دریافت وجه اضافه بابت ارائه خدمت رایگان در یکی از بانک‌ها‌

برخی مخاطبان فارس با ارسال پیامی، اعلام کرده‌اند که یکی از بانک‌های کشور در نرم‌افزار بانکی خود برای اعلام نام واریزکننده وجه، مبلغ اضافی دریافت می کند و ضرورت دارد در این‌باره بانک توضیح دهد.

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بانکداری الکرونیک از زمان تاسیس در نظام بانکداری به دنبال کاهش هزینه سیستم بانکی، سپرده‌گذاران و مردم بوده است. 

شکل‌گیری بانکداری الکترونیک و ورود آن به عرصه های مختلف مانند برنامه های موبایلی توانسته است در کاهش هزینه های بانکی به شدت موثر باشد. 

اپلکیشن‌های بانکی که در تلفن‌های همراه نصب می‌شوند یکی از مصادیق بانکداری الکترونیک و موردی در راستای تسهیل فعالیت‌های مشتری بانک‌ها است.

این اپلیکیشن‌ها معمولا جزئیاتی از واریزی‌های صاحب حساب مانند نام فرد واریز کننده را به مشتریان خود اعلام می‌کنند  اما طبق اطلاعاتی که مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای ما فرستاده‌اند، اپلیکیشن این بانک، به تازگی برای این خدمات گزینه ‌ای به نام الماس را ارائه کرده است، حال مشتری بانک برای دریافت خدمات گزینه الماس، لازم است ماهانه مبلغ ۵ هزارتومان پرداخت کند در حالی که این خدمت در سایر بانک ها رایگان است. 

 

این اپلیکیشن برای کسانی که ابتدا این برنامه را نصب می‌کنند یک ماه خدمات رایگان ارائه می‌کند، سپس ماهیانه باید مبلغ ۵ هزار تومان پرداخت شود.

 

 

ضرورت دارد بانک مهر ایران توضیح دهد که برای دریافت این مبلغ، براساس کدام مجوز عمل کرده است و برای این اقدام خود چه پاسخی دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 906278

مهمترین اخبار ایران و جهان: