نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 09:49

مردم از عملکرد بانک ها ناراضی هستند/ مردم بناب از خدمات شهری محروم هستند

فرماندار شهرستان بناب به برخی از موارد منجر به نارضایتی مردم شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: بانک ها در اعطای تسهیلات نباید تنگ نظرانه عمل کنند و کمبود نقدینگی در خودپردازها که پیش از این هم در مورد آن مکاتبه شده است باید رفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، رضا لعلی فرماندار و رئیس شورای اداری بناب صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: رئیس جمهور محترم همواره نسبت به ولی نعمت بودن مردم تأکید دارند و در سفر اخیر ایشان به خراسان جنوبی نیز دستور ویژه در زمینه تکریم ارباب رجوع صادر کردند.

وی افزود: مسئولان و کارکنان ادارات باید منش و رفتار رئیس جمهور را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع را به عنوان تکلیف اداری قلمداد کنند.

لعلی به برخی از موارد منجر به نارضایتی مردم شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: بانک ها در اعطای تسهیلات نباید تنگ نظرانه عمل کنند و کمبود نقدینگی در خودپردازها که پیش از این هم در مورد آن مکاتبه شده است باید رفع شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب سپس با تأکید بر اینکه هجمه همه جانبه دشمن در جنگ ترکیبی اخیر پیش از این سابقه نداشت؛ تصریح کرد: فضای آرام شهرستان بناب طی سه ماه گذشته به معنای نبود اراده برخی فریب خورده های شهرستان برای ایجاد اغتشاش نیست و در این مدت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیجیان عزیز و اعضای شورای تأمین شهرستان با هم افزایی به ایفای نقش پرداختند و گفتند باید از مردم انقلابی شهرستان بناب که در قضایای اخیر با عدم همراهی اغتشاشگران در کنار مردم و دولت بودند، تشکر نمایم.

لعلی در ادامه با تأکید بر اصلاح حقوق کارکنان دولت و توجه به قشر ضعیف جامعه خاطرنشان کرد: امروز حامیان اصلی این نظام و انقلاب قشر ضعیف جامعه هستند. متأسفانه مشکلات حاشیه نشینی در شهرستان بناب زیاد بوده و اکثریت مردم بناب از خدمات شهری محروم هستند که باید برای این مشکل تدابیری از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس اندیشیده شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 924134

مهمترین اخبار ایران و جهان: