نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 22:42

برنامه‌های گرامیداشت هفته بصیرت در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برنامه گرامیداشت هفته بصیرت به‌صورت مردمی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر یکشنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه «روز بصیرت» و همچنین «روز جهانی مقاومت» اظهار کرد: برنامه گرامیداشت هفته بصیرت به‌صورت مردمی در اردبیل برگزار می‌شود چرا که سردار شهید سلیمانی متعلق به مردم بود.

وی افزود: در راستای تحقق برگزاری برنامه‌های روز جهانی مقاومت فضاسازی و تولید محتوا و طرح‌های مختلفی در نظر گرفته شده که در این زمینه از ظرفیت مردمی بهره‌مند شده و با مشارکت همگانی درصدد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل همچنین به میزبانی اردبیل از ۱۰ شهید گمنام در این ایام اشاره کرد و گفت: همزمان روز بصیرت و پیش از روز شهادت حضرت فاطمه (س)، ۱۰ شهید گمنام وارد استان اردبیل می‌شوند و در شهرستان‌ها و حوزه‌های مختلف تشییع و تدفین خواهند شد.

قاسمیان با بیان اینکه تکریم مقام معنوی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس وظیفه عموم است، ادامه داد: فرهنگ‌سازی‌و اطلاع‌رسانی‌ها برای استقبال و مراسم گرامی‌داشت ورود شهدا به استان اردبیل از سوی رسانه‌ها لازم و ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: ۶ تن از شهدای گمنام در شهرستان اردبیل و در حوزه علمیه خواهران، سپاه حضرت عباس (ع)، تیپ ۳۷ سپاه، نیروی انتظامی، صداوسیما و دانشگاه علوم پزشکی و ۴ شهید نیز در روستاهای شهرستان‌های خلخال، نمین، پارس‌آباد و بیله‌سوار تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918878

مهمترین اخبار ایران و جهان: