نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 22:26

اجرای طرح «شهید محمودوند» در خرم‌آباد نیازمند فعالیت جهادی است

خرم‌آباد- معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک خرم‌آباد گفت: اجرای طرح «شهید محمودوند» در خرم‌آباد به‌منظور شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیازمند فعالیت جهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نور کرم نژاد روز شنبه در جلسه «طرح شهید محمودوند» در سالن کنفرانس آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد خطاب به رابطین طرح گفت: ما باید حداکثر تلاش خود را برای این طرح که به اسم شهید والا مقام محمودوند نام گذاری شده، انجام دهیم.

وی ادامه داد: در زمینه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل باید به صورت جهادی وارد عمل شویم و با پیگیری‌های میدانی تکلیف دانش آموزانی که به ما اختصاص پیدا کرده است را مشخص کنیم.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک خرم آباد یادآور شد: باید در جلسه آینده رابطان اجرای طرح گزارشات خود را به معاونت ابتدایی ناحیه یک ارائه دهند.

محمد محمدی مدیر کل آموزش پیش دبستانی و دبستانی هم بر اهمیت و ضرورت توجه به اجرای طرح «شهید محمودوند» و دقت در ثبت مستندات و مدارک برای بارگذاری در سامانه تاکید کرد و همچنین در مورد زمانبندی اجرای این طرح و شیوه کار توضیحاتی ارائه داد.

محمد عبداللهی مقدم کارشناس آموزش ابتدایی ناحیه یک خرم آباد هم گزارشی از نحوه فعالیت رابطین و روند کار ارائه داد و مشکلاتی که رابطان در این مدت با آنها رو به رو بودند را برشمرد.

وی همچنین راهکارهایی برای تسهیل روند کار ارائه داد.

بنابراین گزارش در این جلسه هر کدام از رابطان گزارشی از اقدامات انجام شده خود ارائه کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916778

مهمترین اخبار ایران و جهان: