نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 12:56

سال سختی برای والیبال ایران در پیش است

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه با سال سخت و پرکاری برای والیبال کشور در پیش داریم گفت: باید هیات‌ها را به سمت کیفی‌سازی ببریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، میلاد تقوی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات والیبال استان همدان اظهار کرد: فدراسیون والیبال سال سخت و پرکاری را در پیش دارد و با توجه به اعزام‌های زیاد در رده‌های مختلف، از نظر منابع مالی چالش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه البته از فدراسیون والیبال توقع نمی‌رود حتی لحظه‌ای در پیشبرد اهداف کمرنگ عمل کند و این یک توقع اجتماعی است عنوان کرد: هیات‌های استانی مهم‌ترین رکن فدراسیون در پیشبرد اهداف هستند و در پیروزی‌های ملی نقشی پررنگ دارند بر همین اساس باید شرایطی فراهم شود هیات‌ها به سمت کیفی‌سازی بروند.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه تغییر نسل‌ها در تیم ملی تاثیری در موفقیت‌ها و نتایج درخشان نداشته و این موضوع استعدادیابی خوب هیات‌ها را ثابت می‌کند، تصریح کرد: هیات والیبال همدان در یک سال گذشته زحمات ارزشمندی در پیشبرد اهداف والیبال کشور داشته و این نتیجه مدیریت درست هیات با خرد جمعی است.

وی اضافه‌کرد: اینکه یک معبر در همدان به نام پیشکسوت والیبال زده می‌شود نقطه عطفی در عملکرد هیات است. به اعتقاد من انگیزه جوانی در کنار استفاده از تجربه پیشکسوتان نتیجه حداکثری خواهد داشت و این احترام به بزرگان ورزش جای تقدیر دارد که باید حفظ و تداوم داشته باشد.

تقوی با بیان اینکه همدان نامِ آشنایی در والیبال است، افزود: مازندران که قطب والیبال کشور است خانه تخصصی ندارد و همدان باید قدر چنین نعمتی را بداند.

وی تصریح کرد: در اروپا والیبال برفی به‌طور جدی دنبال می‌شود و به زودی این ورزش به بازی‌های المپیک زمستانی اضافه خواهد شد. این فرصت را داریم ایران جزو طلایه‌داران حضور در این رویداد باشد.

دبیرکل فدراسیون‌ والیبال تاکید کرد: همدان سال گذشته در این راه با برگزاری مسابقات کشوری گام بلندی برداشته که جای تقدیر دارد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1208634

مهمترین اخبار ایران و جهان: