نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 23:59

دولت خود را محتاج رهنمودهای روحانیون و دلسوزان عرصه فرهنگ می‌داند

قزوین- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: حل مشکلات فرهنگی قطعاً نیاز به همدلی و برنامه ریزی دقیق دارد و پرچمداری این موضوع با فعالان مذهبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی بعد از ظهر شنبه در دیدار با جمعی از روحانیون، مسئولان هیئات مذهبی و تشکل‌های قرآنی شهرستان الوند اظهار داشت: بر خود وظیفه می‌دانیم در جلسات مستمر با اقشار مختلف جامعه به خصوص نخبگان نشست داشته باشیم و انتقادات را چهره به چهره شنوا باشیم و برای حل دغدغه‌هایی که در این جلسات مطرح می‌شود، اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: اراده دولت این است که مشکلات را عزت مندانه پیگیری و حل کند، نجیبانه و صادقانه شنوای مشکلات هستیم و از همه ظرفیت‌ها برای حل آنها استفاده خواهیم کرد.

کاظمی افزود: میزان موفقیت دولت رابطه مستقیم با فعال سازی ظرفیت‌های مردمی دارد، هر کجا که ما مردم را باور کردیم و کار را به مردم سپردیم قطعاً با سرعت پیش خواهیم رفت.

گفتنی است؛ در این نشست صمیمانه تعدادی از روحانیون و مدعوین موضوعات و مسائل مختلف محلات و شهرهای مختلف شهرستان الوند را مطرح کردند که کاظمی بعد از شنیدن آنها قول مساعد داد این مشکلات در میز ویژه شهرستان البرز پیگیری خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192834

مهمترین اخبار ایران و جهان: