نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 20:50

بیمارستان‌های طرف قرارداد زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند

کرج- مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت: برای بیمارستان‌های طرف قرارداد کارنامه عملکردی صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داود زارع بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست تخصصی با ریاست بیمارستان شهید مدنی اظهار کرد: بر اساس چارچوب‌های طراحی شده برای تمامی بیمارستان‌های طرف قرارداد این اداره کل در استان البرز کارنامه عملکردی صادر خواهد شد.

وی با تشریح روند تعامل با مجموعه بهداشت و درمان استان افزود: در کارنامه عملکردی بیمارستانی مواردی همچون میزان پرونده‌های گلوبال ، میزان روزهای بستری ، کدهای درمانی ، هزینه‌های درمانی، میزان پرداختی‌ها، مراقبت‌های روزانه ( Day care) خدمات بیماران خاص و صعب العلاج و … مورد ارزیابی و در جهت مسائل و مشکلات مبتلابه راهکارهای لازم اتخاذ خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز تصریح کرد: با صدور کارنامه عملکردی برای بیمارستانها امید است که در روند انجام خدمات درمانی در امور مرتبط با مردم تسهیل به وجود آمده و موجب کاهش خطای پرداختی مردم در دریافت خدمت، ارائه راهنمایی و مشاوره به مردم به منظور تحت پوشش بیمه قرار گرفتن جهت دریافت خدمات و افزایش بهره‌وری بیمارستانی به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان مدنی یکی از بیمارستان‌های پرهزینه در استان است که در برخی از سرفصل‌های هزینه‌ای از میانگین کشوری نیز بالاتر می‌باشد و تلاش می‌شود با پیگیری و پایش فرآیندها بتوانیم هزینه‌های بالا را کاهش دهیم.

در این دیدار برادران ریاست بیمارستان مدنی، نیز ضمن استقبال از تعامل اداره کل بیمه سلامت متذکر شد: بیمارستان مدنی به عنوان یک بیمارستان جنرال تمامی تلاش خود را می‌نماید که بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مراجعین خود داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266578

مهمترین اخبار ایران و جهان: