نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 11:36

گره گشایی از کار مردم همچون نماز بر مسئولان واجب است

دزفول- عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه گره گشایی از کار مردم همچون نماز بر مسئولان واجب است، گفت: مسئولان به دنبال خدمت رسانی باشند و از وعده‌های پوشالی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید رحیم توکل صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انسان هر کار خوب و بدی در این دنیا انجام دهد نتیجه اش علاوه بر جهان آخرت در همین دنیا نیز به وی برمی گردد و برکت کار خیر نیز به خود فرد بازمی گردد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید گره گشای کار مردم و در تمام برهه‌ها در کنار آنها باشند، افزود: مسئولان نباید تحت هیچ شرایطی مردم را در صف انتظار بگذارند و به آنها وعده پوشالی دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر کار ارباب رجوع به مدیر و یا کارمند یک اداره و سازمان مربوط بود رفع مشکل و مطالبه آن مراجعه کننده همچون فریضه نماز بر وی واجب است و اگر مربوط به حوزه کاری وی نبود موظف است مراجعه کننده را با جزئیات راهنمایی کند.

آیت الله توکل ادامه داد: اگر مراجعه کننده حتی یک دقیقه معطل شود، با گریه و زاری از اداره خارج شود و یا به دلیل بی توجهی و کم کاری مسئول و کارمند برای یک امر چندین بار به آن نهاد و اداره مراجعه کند آن مسئول به شکل دیگری در این دنیا و آن دنیا نتیجه کار خود را خواهد دید چرا که این رسم پیامبر، حضرت علی (ع) و مسلمانی نیست و نباید اینگونه باشد.

وی با تاکید بر اینکه بازتاب اعمال افراد به آنها برمی گردد، گفت: کار و وظیفه ذاتی مسئولان باید خدمت به خلق خدا باشد و در این راستا نباید از جان و مال خود دریغ کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1217778

مهمترین اخبار ایران و جهان: