نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 21:05

اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است

اراک-فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی عصر چهارشنبه در ستاد محرومیت زدایی استان مرکزی اظهار داشت: فضای فعالیت و نگاه بسیج میدان‌های جهاد و خدمت به مردم است و در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها همه توان را پای کار می‌آورد و بسیج در میدان‌های مختلف، ما می‌توانیم را محقق کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه منطق بسیج در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است، گفت: خودکفایی و توانمند سازی مهمترین رویکرد سپاه و بسیج در اجرای مأموریت‌ها است و دستاورد نقش آفرینی‌های بسیج در ابعاد مختلف برای مردم امید آفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است، گفت: پای کارآوردن ظرفیت‌ها همراه با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم و زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق انجام می‌شود.

اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است

سردار کریمی افزود: ۳ جهاد مهم جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت به مردم و جهاد تبیین توسط بسیج در قالب یک زنجیره در فعالیت‌های بسیج انجام می‌شود و سپاه و بسیج در راستای رفع فقر و محرومیت اراده و عزم راسخ و استوار دارد و با گام‌های بلند شتابنده در این مسیر حرکت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: ساختن ایرانی مستقل و توانمند در همه ابعاد از هدف مهم سپاه و بسیج است و در راستای محرومیت زدایی همه توان سپاه در کنار دستگاه‌های دولتی پای کار آمده و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در سطح استان مرکزی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219478

مهمترین اخبار ایران و جهان: