نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 18:31

اطلاع‌رسانی جزو شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها قرار گرفته است

کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: طبق اعلام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با همکاری مناسب سازمان اداری و استخدامی کشور، اطلاع‌رسانی جزو شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت با اشاره به برگزاری چهارمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با حضور سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت: در این همایش سراسری که مقارن با هفته بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی و آغاز جشن‌های دهه کرامت برگزار گردید، راهبردهای شورای اطلاع رسانی دولت محترم تبیین شد.

وی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری برنامه‌های این دهه و سایر وظایف محوله با رویکرد انقلابی و ارزشی سیاست‌های ابلاغی را تداوم خواهد بخشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همچنین در خصوص محوری ترین موضوعات این همایش که بر فرایند اطلاع رسانی و فعال شدن شورای اطلاع رسانی دولت در استان‌ها متمرکز بود نیز گفت: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها بعنوان دبیران شورا در استان‌ها، موظف شده اند که شاخص اطلاع رسانی را که به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها به شمار آمده است، در استان‌های متبوع مورد توجه قرار دهند.

جابری انصاری ضمن تاکید بر ضرورت تقویت حوزه اطلاع‌رسانی دردستگاه های اجرایی استان البرز گفت: اقدامات و فعالیت‌ها در استان را باید به مردم اطلاع رسانی کنیم؛ بنابر اعلام رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، با همکاری مناسب سازمان اداری و استخدامی کشور، اطلاع‌رسانی جزو شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها قرار گرفته است و در جشنواره شهید رجایی برترین‌های این حوزه معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان‌ها نقش سیاستگذاری و برنامه ریزی برای تبیین دستاوردها و خدمات دولت محترم را دارد و در راستای تحقق این مهم باید با همگرایی و تدوین نقشه راهی منسجم حرکت کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228478

مهمترین اخبار ایران و جهان: