نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 08:25

جذب نیرو نباید معطل آزمون استخدامی بماند

رییس سازمان امور اداری و استخدامی با تاکید براهمیت اقدامات تحقیقاتی به منظور انجام کارهای پژوهشی، گفت: سعی داریم با انجام برنامه ریزی برای جذب نیرو معطل آزمون استخدامی یک بار در سال نباشیم‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، میثم لطیفی، معاون رییس‌جمهور سازمان امور اداری و استخدامی کشور، صبح امروز در حاشیه بازدید از مزرعه نهال و بذر کرج، در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه مولفه صبر در کنار تحقیقات لازمه کار کشاورزی است، گفت: طبق گفته کارشناسان در برخی شرایط شاهدیم که بهره وری یک بذر بیش از ۱۲ سال زمان می‌برد.

وی افزود: در این راستا کارگروه مشترک بهره وری حوزه کشاورزی، حوزه آب کشاورزی، حوزه بذر و کاشت-داشت-برداشت به منظور افزایش راندمان با همکاری وزارت جهادکشاورزی در دستورکار قرار می‌گیرد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد افزایش بهره‌وری و کیفیت غذایی در سطح جامعه باشیم.

لطیفی در بخش دیگر تصریح کرد: در زمینه جذب نیروی انسانی برنامه ریزی صورت گرفته است و سعی داریم فارغ تحصیل‌های رشته کشاورزی به صورت نقطه زنی در اکثرنقاط کشور جذب شوند.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های تخصصی همچون کشاورزی نیازمند کیفیت بخشی فرآیند جذب هستیم. در این میان برآورد بودجه در دستورکار قرار دارد.

این مقام مسؤول با تاکید براهمیت اقدامات تحقیقاتی به منظور انجام کارهای پژوهشی، افزود: سعی داریم با انجام برنامه ریزی برای جذب نیرو معطل آزمون استخدامی یک بار در سال نباشیم‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1248478

مهمترین اخبار ایران و جهان: