نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 14:47

تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان مرکزی

اراک- استاندار استان مرکزی با تأکید بر تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان گفت: متولیان برگزاری انتخابات مجلس در استان برای بهبود اعتماد عمومی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه امروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی، گفت: همه مسئولین در سمت‌های مختلف باید تلاش کنند اعتمادی که مردم نسبت به نظام و مسئولین دارند از بین نرود و روز به روز تقویت شود.

وی با اشاره به برگزاری ۴۰ انتخابات از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اضافه کرد: امسال نیز چهل و یکمین آن در سطح کشور و استان برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی در ادامه به برخی هجمه‌های دشمنان علیه نظام اشاره و با بیان اینکه انتخابات امسال میدان هماورد مردم و نظام با دشمنان اسلام و قرآن است، گفت: تحقق چهار اصل مهم مورد نظر رهبری یعنی امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری باید در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه متولیان برگزاری انتخابات مجلس در استان مرکزی باید برای بهبود اعتماد عمومی تلاش کنند، افزود: دشمن با هجمه‌های رسانه‌ای به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و نظام است که باید تبیین دستاوردهای نظام در دستور کار مسئولان باشد.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه باید برای جلب مشارکت حداکثری و رقابت سالم تلاش شود، تصریح کرد: تلاش شود تا شاهد برگزاری انتخابات سالم و دور از حاشیه باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی انتخاب استان مرکزی برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند، افزود: فرمانداران و متولیان برگزاری انتخابات در استان باید از هرگونه سو استفاده بدخواهان نظام جلوگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246878

مهمترین اخبار ایران و جهان: