نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 16:29

لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با تولید لباس های مناسب

خرمشهر- امام جمعه خرمشهر با انتقاد از کمبود لباس‌های متناسب با حجاب در کشور گفت: باید با تولید و عرضه لباس‌های مناسب در جامعه با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر با انتقاد از کمبود لباس‌های متناسب با حجاب در کشور بیان کرد: این نوع لباس‌ها یا کم هستند یا بسیار گران و برعکس لباس‌هایی که اصلاً مناسب عفاف و حجاب نیست فراوان، متنوع و نسبت به دیگر لباس‌ها ارزان‌تر عرضه می‌شود.

امام جمعه خرمشهر اضافه کرد: جریاناتی وجود دارد که می‌خواهند عفت زنان ما را هدف قرار دهند و باید با تولید و عرضه لباس‌های مناسب در جامعه با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کرد.

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به ۱۸ اردیبهشت سالروز خروج آمریکا از توافق برجام گفت: سال ۹۷ آمریکا از برجام خارج شد، اما این ترامپ نبود که از برجام خارج شد بلکه نظام حاکم بر آمریکا این کار را کرد و مقام معظم رهبری بارها در سال‌های گذشته نسبت به بد عهدی آمریکا هشدار داده بودند.

وی با محکومیت تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: در این تهاجم‌ها به بهانه ترور فرماندهان مقاومت، تعداد زیادی از مردم و کودکان را به شهادت رساندند. این رژیم به کودک کشی معروف است و هدف اصلی آن‌ها از این تهاجم، خارج کردن خود از مشکلات داخلی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1206378

مهمترین اخبار ایران و جهان: