نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 15:21

فعالیت ۷۴۰ مبلغ و مبلغه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از فعالیت ۷۴۰ مبلغ و مبلغه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان همدان خبر داد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)؛ اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت این امام همام بر نامه‌های مختلفی توسط تبلیغات اسلامی همدان در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی از فعالیت ۷۴۰ مبلغ و مبلغه در این ایام خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های عزاداری در شب و سالروز شهادت امام صادق (ع) نیز در مساجد برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه صحبت‌های خود به فضا سازی شهر با همکاری شهرداری اشاره کرد و افزود: سخنرانی ائمه جماعات در نمازهای جماعت با هدف تبیین شخصیت این امام همام از برنامه‌های ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) است.

حجت الاسلام نظیری به برگزاری محافل قرآنی در مساجد در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و گفت: پویش ختم صلوات و ختم قرآن هدیه به امام صادق (ع) و … ازدیگر برنامه‌ها در این ایام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از راه اندازی دسته جات عزاداری در سطح شهر همدان و شهرستانهای استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تولید محتوا در فضای مجازی و…نیز از برنامه‌های این ایام است؛ هم چنین، در این ایام ۲۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213834

مهمترین اخبار ایران و جهان: