نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 14:17

دهاقان پایلوت طرح‌های اشتغال‌زایی شود

دهاقان – فرماندار دهاقان گفت: دهاقان بهشت سرمایه‌گذارای است و مسئولان استانی این شهرستان را پایلوت طرح‌های اشتغال زایی قرار دهند.

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اشتغال‌زایی و حمایت از طرح‌های اشتغال امری ضروری و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و در سطح شهرستان هم تحت پیگیری قرار دارد.

وی با اشاره به ورود برخی از دستگاه‌ها در زمینه اشتغال‌زایی افزود: بنیاد برکت از جمله دستگاه‌های فعال، همراه و پیگیر در زمینه اشتغال‌زایی محسوب می‌شود.

فرماندار دهاقان تصریح کرد: ورود سرمایه‌گذاران به شهرستان یک نیاز مبرم و راهی جهت اشتغال‌زایی جوانان تلقی می‌شود و قطعاً سرمایه‌گذاران به همراهی تسهیلات و حمایت ویژه هم نیاز دارند.

وی اذعان کرد: خوشبختانه بنیاد برکت نیز در راستای ایجاد اشتغال‌زایی در شهرستان دهاقان ورود یافت و تا کنون بسیار خوش درخشیده است و این فعالیت هم‌چنان ادامه دارد.

جمشیدیان با بیان این‌که اشتغال‌زایی نقطه عطف بنیاد برکت است، عنوان کرد: از سال ۹۲ تا کنون در بنیاد برکت دو هزار طرح بررسی و ۷۰۰ طرح نیز شروع به فعالیت نموده است و هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت علاوه بر پرداخت تسهیلات در قدم‌های بعدی همراهی و پیگیری می‌نماید تا متقاضی، مراحل بانکی را طی نماید و سنگ اندازی صورت نگیرد.

فرماندار دهاقان افزود: به معنای واقعی این همان تسهیل‌گری و رفع موانع تولید است که مقام معظم انقلاب تاکید دارند.

وی اظهار داشت: بنیاد برکت به سرمایه‌گذاران این اطمینان را می‌دهد که حامی دارند و مشکلاتشان رفع می‌شود.

جمشیدیان اعلام کرد: بنابراین بنیاد برکت و ستاد اجرایی امام بسیار خوش درخشیدند و اشتغال‌های کوچک را بنا نهادند و مطابق سند آمایش پیش رفتند و تا کنون ۵۰۰ طرح در سطح شهرستان دهاقان اجرایی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دهاقان گفت: در سال جاری مقام معظم انقلاب حمایت از تولیدات را مطرح کردند و به نظر ما و بسیاری از صاحب نظران اقتصادی؛ شهرستان دهاقان بهشت سرمایه‌گذارای است و امیدواریم که بنیاد برکت همچون سابق خوش بدرخشد.

وی اذعان کرد: امیدواریم که مسئولان استانی شهرستان دهاقان را برای ورود به طرح‌های بزرگ پایلوت نمایند و از صنایع تبدیلی و بنگاه محور حمایت شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1224834

مهمترین اخبار ایران و جهان: