نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 14:22

ارتقای تجهیزات پدافندی با جدیت دنبال می‌شود

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی با حضور امیر علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «نصرالله هوشمند» به عنوان فرمانده جدید منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش منصوب شد.

امیر الهامی در این مراسم با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش در زمینه طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی رشد چشمگیری دارد، اظهار داشت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.

وی با اشاره به توانمندی پدافندی کشورمان افزود: توانمندی سامانه‌های موشکی و راداری یکی از مهم‌ترین محورهای راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است و یقیناً پیامدهای سنگینی در انتظار هر گونه نقض حریم هوایی کشورمان توسط بیگانگان است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پیشرفته‌ترین سامانه‌های راداری و موشکی با برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر و رصد بیش از دو هزار کیلومتر در چرخه عملیاتی مناطق و گروه‌های پدافندی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارتقای تجهیزات پدافندی در راستای حفظ منافع ملی و قدرت بازدارندگی با جدیت دنبال می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1249278

مهمترین اخبار ایران و جهان: