نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 16:59

خبر خوب| آب‌رسانی به 16 روستا توسط قرارگاه امام حسن(ع) سپاه کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)سپاه، آب‌رسانی به 16 روستا در شهرستان کازرون به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، در  مراسمی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر که در منطقه ملای بلوط بخش مرکزی شهرستان کازرون انجام شد سرهنگ پاسدار حسین حیاتی با تبریک دهه کرامت و گرامی‌داشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: پروژه آب‌رسانی به 16روستا از بخش مرکز ی شهرستان کازرون به عنوان پروژه بلیان به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی سپاه فجر فارس صورت گرفته که در دهه کرامت و سوم خرداد به بهره برداری رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان کرد: این برنامه بزرگ آب‌رسانی در شهرستان کازرون با ارزش هزینه 95میلیارد ریال، 16روستا به استعداد 6000هزار خانوار و 25000هزار نفر جمعیت را از نعمت آب شیرین برخوردار می‌کند.

سرهنگ حیاتی تصریح داشت: در بهره‌برداری این مجتمع آب‌رسانی که شامل حفرچاه، خط انتقال، برق‌رسانی، شبکه توزیع و تجهیز چاه صورت گرفته بیش از 10جلسه در شهرستان کازرون جهت هماهنگی و رفع معارض با حضور مسئولین شهرستان کازرون و طرفین برگزار و مشکلات رفع شده است.

 

 

وی اظهار داشت: با پروژه بزرگ آب‌رسانی به 16روستا از بخش مرکزی که یکی از دو پروژه‌های مهم در سطح شهرستان کازرون است مردم از آب شیرین سالم برخوردار می‌شوند و در آینده نزدیک ان شاءالله پروژه آب‌رسانی بالاده نیز به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: حرکت‌های جهادی در برخوردار نمودن مردم از نعمت الهی آب، تداعی بخش دوران ایثار و جهاد  در دوران دفاع مقدس که یاداآورایام سوم خرداد نیز هست بوده و تنها نسخه شفا هبخش در مقابل برنامه ه‌های دشمن حرکت‌های جهادی در کشور است.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1236078

مهمترین اخبار ایران و جهان: