نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 17:42

تخصیص بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های بیله‌سوار

استاندار اردبیل گفت: در حوزه گازرسانی و برق رسانی شهرستان بیله‌سوار بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در جریان سفر به شهرستان بیله‌سوار، اظهار کرد: برای برق شهرستان بیله‌سوار در بخش تامین، بازسازی و کابل‌های خودنگهدار ۶۵۰ میلیارد ریال و گازرسانی به ۲۵ روستای قشلاقات بیله‌سوار ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار لازم تخصیص یافته و تزریق خواهد شد و در مجموع اعتبارات این حوزه زیرساختی ۸۲۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: گازرسانی به ۲۵ روستای قشلاقات بیله‌سوار در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷ روستای دیگر قشلاقات امسال آغاز خواهد شد.

عاملی گفت: روستاهای منطقه خروسلو بیله‌سوار با مشکلات آب شرب روبرو بودند که با همت ویژه قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و نصب پمپاژ آب و انتقال آب خام به مجتمع آبرسانی خروسلو توسط دستگاه‌های اجرایی، مشکلات موجود منطقه رفع خواهد شد.

استاندار اردبیل تشریح کرد: برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیله‌سوار ۲۴۰ متقاضی ثبت نام کرده اند که تا پایان هفته دولت سال جاری، ۶۰ واحد مسکونی در این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: شهرستان بیله‌سوار دو محور اصلی دارد که عملیات اجرایی خروسلو آغاز شده و عملیات اجرایی مسیر عاج ائشمه که محور مهمی برای عشایر منطقه است در سال جاری انجام می‌شود.

عاملی گفت: طرح هادی شهرستان بیله‌سوار در سال گذشته عملیاتی شد و برخی دیگر از روستاها در این طرح، امسال عملیاتی خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1236134

مهمترین اخبار ایران و جهان: