نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 13:15

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مهرستان

مهرستان- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: چهارصد میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان مهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل‌احمد سلامی صبح امروز سه شنبه در کمیته اشتغال شهرستان مهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان، دغدغه مدیران و مسئولان بوده و همه ظرفیت‌ها برای تحقق این امر پای کار آمده، به طوری که ملاک ارزیابی مدیران استان موضوع اشتغال تعیین شده است.

وی افزود: مهرستان در سال گذشته و ماه‌های گذشته از سال جاری، در ثبت آمار اشتغال در سامانه ملی رصد از شهرستانهای پیشتاز استان بوده و بر این اساس، حتی اگر نیاز شهرستان بیش از اعتبار ابلاغی اشتغال باشد، این آمادگی برای تزریق و تخصیص منابع مالی جدید وجود دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تاکید کرد: همه دست اندرکاران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان باید با همت جدی و هم افزایی، برای تحقق تعهد اشتغال استان دست به دست هم دهند چرا که ثمره اقدامات، رونق اقتصادی و توسعه کسب و کار خواهد بود.

سلامی حمایت از تعاونی‌های دانش بنیان را دیگر اولویت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: در این راستا، با همکاری پارک علم و فناوری و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به زودی طرح‌های مناسبی برای تشویق افراد اجرا می‌شود.

فرماندار مهرستان هم در این جلسه گفت: این شهرستان در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که می‌توان در رونق اشتغال از آنها استفاده کرد.

ناصر درازهی افزود: در حوزه کشاورزی و مرغداری طرح‌های خوبی در حال اجراست که در هفته دولت تعدادی از آنها به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: در خصوص طرح کالابرگ الکترونیکی نیز مدیران مکلف شده اند تا برای جامعه هدف خود اطلاع‌رسانی دقیق را انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432034

مهمترین اخبار ایران و جهان: