نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 14:46

بیش از ۳۹ هزار خوزستانی در سامانه سماح ثبت نام کردند

اهواز- مدیر حج و زیارت خوزستان از ثبت نام بیش از ۳۹ هزار خوزستانی در سامانه سماح برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین یاقوت ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای تصریح کرد: از آغاز فرآیند ثبت نام در سامانه سماح تاکنون، بیش از ۳۹ هزار نفر در استان خوزستان برای حضور در مراسم بزرگ اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند.

مدیر حج و زیارت خوزستان بیان کرد: زوار حسینی برای ثبت نام در سامانه سماح می‌توانند به نشانی https://my.haj.ir/ مراجعه کنند.

یاقوت بیان کرد: زمانی که زائر مبلغ بیمه ۳۵، ۴۵ یا ۵۵ هزار تومانی را انتخاب و پرداخت می‌کند، باید گزینه ثبت رسیدگی را انتخاب کند، پس از اینکه فرد پیامک "زائر گرامی ثبت نام شما نهایی شد" را دریافت کرد، به معنای تکمیل ثبت نام است.

مدیر حج و زیارت خوزستان ادامه داد: همچنین تاکنون ۱۰۰ هزار نفر مرز شلمچه و ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر مرز چذابه را برای تردد و ورود به کشور عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی انتخاب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین حسینی برای مرزهای شلمچه و چذابه و سایر مرزهای زمینی کشور، سقف مجاز ثبت نام تعیین شده است، بنابراین به زائران و به ویژه زائران شهرستان‌های مجاور مرزهای استان توصیه می‌شود قبل از تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند زیرا ارائه همه خدمات منوط به ثبت نام در سامانه سماح است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436878

مهمترین اخبار ایران و جهان: