نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 13:34

درخواست مسؤول بسیج دانشگاه تربیت مدرس برای شرکت گسترده مردم در تشییع شهید حادثه تروریستی شیراز

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به حادثه تروریستی شیراز، گفت: مردم با حضور هرچه بیشتر در مراسم و برنامه‌های مرتبط با بزرگداشت و تشیع شهید حادثه تروریستی شیراز نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.

امیرحسین کلهر مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد حمله تروریستی روز گذشته در حرم حضرت شاهچراغ (ع) و با تسلیت به ملت و بازماندگان این حادثه گفت: اقدامات تروریستی در هر جا و هر مکان محکوم بوده و در اماکن مقدس برای ادیان و مذاهب دیگر محکوم‌تر است

وی افزود: حامیان این جریان و حرکت سفاکانه به یاد بیاورند روزی را که حرمین شریفین عسکریین را بمب گذاری می کردند و سر مست از اقدامات خود بودند اما و مکرو و مکرالله. خداوند قلب در نتایج اقدامات آن ها نمود و اکنون کشور حامی آن اقدام امروز محل اجتماع مسلمانان و محبین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

کلهر خاطرنشان کرد: این مورد هم همان است ان‌شاء الله و کشورهای حامی به خصوص آمریکا جنایت کار که تمام جنایت های جهان دست دارد و به وعده سردار دل ها کاخ سفید حسینیه خواهد شد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در پایان اظهار کرد: مردم با حضور هرچه بیشتر در مشاهد مشرفه و تشیع این شهید و مهاجران الی الله نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441834

مهمترین اخبار ایران و جهان: