نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 03:44

«گروه زهرائیون» از دریچه هنر، انقلاب را به دنیا نشان دادند

اهواز - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: «گروه زهرائیون» شهرستان کارون دست به کار بزرگی زدند و از دریچه هنر، انقلاب را به دنیا نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا حاجتی شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از گروه سرود زهرائیون که در محل یادمان سردار شهید علی هاشمی برگزار شد، اظهار کرد: گروه زهرائیون با درخشش در برنامه هم آهنگ توانستند خوزستان و قوم عرب را به زیبایی به کشور و مجموعه کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی کنند.

وی با بیان اینکه این سفیران قوم عرب، ما را در ایران اسلامی سربلند کردند، تصریح کرد: این گروه به ما نشان دادند که اگر بچه‌ها را خوب تربیت کنیم می‌توانیم به خوبی و با این زیبایی محصول آن را درو کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه گروه زهرائیون زمانی به حداقل ترین چیزها احتیاج داشتند، عنوان کرد: چیزی جز اخلاص پشت این گروه نبود؛ بچه‌های زهرائیون دستگاه غدیر و اربعین را در ایران به نمایش گذاشتند، با هنرشان انقلاب و شور و شوقی به پا کردند که قابل تقدیر و تجلیل است.

سردار حاجتی ادامه داد: علی اکبر فلاحی از روز اول که کار را شروع کرد با اخلاص کار کرد و موفق شد این بچه‌ها با جسه های نحیف را به بزرگ مردانی تبدیل کند که توانستند از دریچه هنر، انقلاب را به دنیا نشان دهند.

وی افزود: شهرستان کارون با داشتن افرادی همچون شهید عیدی‌ها، شهید عباس کردونی ها و شهید تقوی‌ها که لرزه بر اندام داعش انداختند از سرمایه دارترین منطقه‌های خوزستان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: یک زمان علی هاشمی با کلاشنیکف و امکانات شناسایی خود به جنگ دشمن و استکبار می‌رفت، امروز علی اکبر فلاحی و تیم زهرائیون با سرود خود و زیبایی‌های هنر حنجرشان توانستند به استان‌های دیگر نشان دهند که خوزستان از این بزرگ مردان فراوان دارد.

سردار حاجتی با بیان اینکه کار ما مسئولان با این تجلیل‌ها پایان نمی‌یابد، عنوان کرد: باید دست این بچه‌ها را بگیریم، برای آنها استودیو بسازیم تا با هنرشان بتوانیم تنه به تنه کشورهای ذلیل زیر بلیط ابر قدرت‌های پوشالی همچون آمریکا بزنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1367434

مهمترین اخبار ایران و جهان: