نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 15:02

دستگاه دیپلماسی با دولت ها و افراد هتاک به قرآن کریم برخورد کند

ورامین- امام جمعه موقت ورامینبا اشاره به جسارت مجدد سوئد و دانمارک به قرآن کریم گفت: از دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم با قدرت بیشتر با این دولت‌ها و افراد هتاک برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به جسارت مجدد در سوئد و دانمارک به قرآن کریم اظهار داشت: ضمن محکوم کردن این جنایات از دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم با قدرت بیشتر با این دولت‌ها و افراد هتاک برخورد کنند.

قدوسی نژاد با اشاره به اینکه ۱۲ مرداد ماه سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است گفت: نقش این نهاد در خنثی سازی توطئه‌های دشمن و زمینه سازی حضور پرشور مردم در صحنه بی بدیل است و از مردم عزیز و مسئولانی که این نهاد را یاری می‌کنند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: مبارزه با توطئه دشمن در ترویج ولنگاری و بی عفتی عزم همه جانبه می‌طلبد لذا ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی، بسیج و مسئولان امنیتی و قضائی باید آحاد مردم احساس تکلیف کنند.

وی عنوان داشت: باید مساجد به طور جدی و قانونمند به میدان بیایند و مسئولان در اجرای قانون هیچ گونه تسامح نداشته باشند.

خطیب نماز جمعه ورامین گفت: برای انتخابات افراد صالح و واجد شرایط ثبت نام کنند که انتخابات آینده دارای اهمیت بالایی است، مردم عزیز هم اگر از برخی عملکردها انتقاداتی دارند پای اساس نظام نمی‌نویسند و در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

قدوسی نژاد اظهار داشت: آنچه که در برخی شهرهای کشور در هتک حرمت بانوان عفیفه اتفاق افتاده قابل تحمل نیست و از مسئولان قضائی و امنیتی درخواست داریم مطابق قانون با این هتاکان برخورد کنند.

وی گفت: تبلیغات کاذب و مخرب و سیاه نمایی رسانه‌های بیگانه به شدت در حال انجام است و باید توطئه‌ها را شناخت و موضعگیری درست داشت و اجازه تخریب و آشوب به دشمنان نداد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425478

مهمترین اخبار ایران و جهان: