نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 11:19

یکی از خیابانهای میناب به نام خبرنگار نامگذاری می شود

رییس شورای شهر میناب با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها برای پیشرفت یک منطقه ظرفیت مهمی هستند، گفت : یکی از خیابانهای شهرمیناب را به نام خبرنگار نامگذاری می کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، سید موسی هاشم نسب رییس شورای شهر میناب در نشست صمیمی با خبرنگاران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: در این دوره که ما برای خدمت به مردم در آن حضور داریم یک دوران  طلایی برای انجام کار است و با تعاملی که با خبرنگاران و سایر دستگاههای شهرستان و استان به وجود آمده با جدیت برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: در ماههای آینده اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و هنر شهرستان رقم خواهد خورد که این اقدامات می تواند زمینه رشد و ترقی را در این بخش ها در شهر فراهم کند.

رییس شورای شهر میناب با بیان اینکه پیگیری های شورای شهر میناب در حوزه های  ورزشی و هنری  سبب به وجود آمدن موفقیت هایی در این حوزه های برای قشر هنر دوست و ورزش دوست می شود گفت: ما می خواهیم پیشرفت و سربلندی شهر خود را در این بخش ها مشاهده کنیم و این کار با همکاری رسانه ها و خبرنگاران شهرستان بهتر میسر می شود.

هاشم نسب عنوان کرد: خبرنگاران شهر میناب به عنوان بازوان قدرتمند در کنار ما با انتشار اخبار امید بخش، راه را برای خدمت ما به مردم باز کنند و به همین منظور قول می دهیم که یکی از خیابانهای سطح شهر به نام خبرنگار نامگذاری کنیم.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435378

مهمترین اخبار ایران و جهان: