نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 13:58

کسی از شورای شهر یاسوج هم رضایت دارد؟

عملکرد شورای شهر دوره ششم به مانند دوره‌های گذشته بود و نارضایتی‌‌ها از عملکرد اعضای شورا به اوج خود رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از پایان دوره پنجم شورای شهر یاسوج و حواشی که این دوره داشت مردم امیدوار بودند که با تشکیل شورای دوره ششم، شهر یاسوج سر و شکل بهتری بگیرد و بخشی از مشکلات مرکز کهگیلویه و بویراحمد رفع شود.

اما شورای دوره ششم همان روزهای ابتدایی شروع به کار مردم را ناامید کرد و هر چه جلوتر رفتیم اوضاع شورای شهر بهتر که نشد هیچ بلکه روز به روز بدتر شد و نارضایتی‌‌های مردمی به اوج رسید.

نماینده ولی‌فقیه در نشست با اصحاب رسانه از وضعیت شورای شهر انتقاد کرد و گفت: مشکلات شهر یاسوج مایه خجالت است و مردم چقدر این همه مشکل را تحمل کنند.

آیت‌الله حسینی بیان کرد: شورای شهر در موضوع انتخاب شهردار، زندگی و سرنوشت مردم را به بازی گرفته است.

آیت‌الله حسینی عنوان کرد: اعضای شورا با کلک بازی و دروغ پردازی مطلبی را می‌نویسند بعد می‌گویند قبول نداریم این بازی با سرنوشت و زندگی مردم است که شورای شهر انجام می دهد و مایه خجالت است.

امام جمعه یاسوج این را هم گفت که دل آدم از وضعیت شهر به درد می‌آید.

اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در خصوص انتقادات مردم از شورای شهر و درخواست برای انحلال شورا گفت: در قانون برای من اختیاری که شهردار و شورای را عزل کنم وجود ندارد شهرداری که انتخاب می شود باید یکسری شرایط داشته باشد اینکه که شورای شهر منحل شود دست من به عنوان استاندار نیست تابع قانون است و مرحله به مرحله تخلفات شورا جمع و بعد اعلام می‌شود که باید منحل شود.

سید علی احمدزاده عنوان کرد: تخلفات شورای شهر جمع‌آوری شده است ما امیدواریم شوراها خوب عمل کنند و اگر راهی جزء انحلال بود باید طبق قانون عمل شود.

امیدواریم وضعیت شورای شهر یاسوج بهتر شود و هر چه سریعتر یک شهردار جهادی انتخاب شود دلمان برای یاسوج می‌سوزد.

با توجه به نارضایتی‌‌های مردم از شورا‌ها و همچنین انتقادات نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد شورای دوره ششم شهریاسوج دو سال مانده به پایان کار رفوزه شدند و هیچ کسی از شوراها و عملکرد آنها راضی نیست.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435634

مهمترین اخبار ایران و جهان: