نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 17:21

بسته جدید سلامت برای بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان فارس گفت: خدمات جدید با عنوانِ جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران در این صندوق برای نخستین بار ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زارعی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با اجرای بسته جدید سلامت که در قالب طرح اختیاری ارائه شده برخی خدمات مورد نیاز بازنشستگان به تعهدات قرارداد افزوده شده و سقف برخی خدمات مورد تعهد هم افزایش چندبرابری یافته است.

زارعی تصریح کرد: امسال خدمات گران قیمت درمانی نظیر بستری‌های طولانی مدت یا اعمال جراحی پرهزینه و دارو‌های بیماران خاص در هر دو قرارداد اختیاری و طرح جاری بیمه درمان بدون سقف شده است.

وی افزود: حذف محدودیت سقف پرداخت از همه خدمات بستری و اعمال جراحی، محدودیت سقف پرداخت برای تأمین داروی بیماران خاص و حذف محدودیت سقف در برخی خدمات تشخیصی گران‌قیمت مثل اندوسکوپی و کلونوسکوپی در هردو طرح اصلی و اختیاری ارائه شده است.

زارعی ادامه داد: برای نخستین بار، پرداخت هزینه خسارت درمان مربوط به خدمات دندانپزشکی و داروی بیماران غیرخاص هم در طرح جدید اختیاری پیش بینی شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان فارس در مورد چگونگی استفاده از این طرح گفت: بازنشستگانی که مشمول طرح اصلی جبران هزینه خسارت درمان در سال جاری هستند، در صورت تمایل به استفاده از طرح اختیاری جدید، می‌توانند از امروز به مدت یک ماه با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق و صفحه مربوطه به نشانی http://services.sabasrm.ir/insuranceoptionalde sign/login.aspx درخواست خود را ثبت کنند.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، سرانه سهم مشارکت مشمولین برای بهره مندی از طرح اختیاری ۲۰۵هزار تومان برای هر نفر تعیین شده است.

پایان پیام/ ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395778

مهمترین اخبار ایران و جهان: