نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 13:39

شهرداری‌ها در تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی هم‌افزایی داشته باشند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: شهرداری‌ها و مسئولان مربوطه در رابطه با تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی هم‌افزایی و اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: شهرداری‌ها و مسئولان مربوطه در رابطه با تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی هم‌افزایی و اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مجموع هزار و ۷۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در سطح استان وجود دارند، گفت: انتظار می‌رود امسال بابت ایاب و ذهاب این قشر از دانش آموزان مشکلی نداشته باشیم.

استاندار خراسان‌شمالی در ادامه به اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: اکنون ۴۵ هزار دانش آموز دختر و پسر در ۷۰۴ پایگاه اوقات و فراغت استان شرکت کردند.

حسین نژاد با تاکید بر ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان به خصوص درتابستان، تصریح کرد: با توجه به آمار تمامی دستگاه‌ها نسبت به سال‌های گذشته عملکرد مطلوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: فضای آموزش برای نمایش فیلم‌های انگیزشی بیشتر مناسب سازی شود و تنها نباید فقط تدریس کرد بلکه تجهیزات لازم برای مدارس دوره متوسطه دارای اهمیت هستند باید خریداری شود.

استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: واگذاری زمین از سوی شهرداری‌ها و اداره‌کل راه و شهرسازی برای توسعه و بهبود فضاهای آموزشی برای مدارس غیردولتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395134

مهمترین اخبار ایران و جهان: