نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 18:34

کشف ۳۰ کیلو مواد مخدر طی عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی

بجنورد- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مانه و سملقان، گرمه و جاجرم خبر داد.

سرهنگ محمد قدرتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی اعلام اخباری مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و تردد آنها در حوزه استحفاظی این فرماندهی بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این عملیات مشترک پلیسی محل تردد این باند شناسایی شد، گفت: متهمان که به وسیله ۲ دستگاه خودروی سمند اقدام به انتقال مواد مخدر می‌کردند شناسایی و در عملیات غافلگیرانه ای که با تیراندازی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مانه و سملقان انجام شد، متوقف و اعضای این باند که ۴ نفر بودند نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها مقدار ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهمان این پرونده بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با تقدیر و تشکر از همکاری عملیاتی مأموران انتظامی شهرستان‌های گرمه و جاجرم و مانه و سملقان، خاطر نشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل سوداگران مرگ و مجرمان ایستاده و هرگز اجازه نمی‌دهد تا این افراد به امنیت، آرامش و سلامت جامعه لطمه وارد کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427434

مهمترین اخبار ایران و جهان: