نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 00:52

۱۷ دوره آموزشی توسط میراث‌فرهنگی در لرستان برگزار شد

خرم‌آباد - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری ۱۷ دوره آموزشی تخصصی و عمومی در این این استان از سوی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت مبانی تخصصی و عمومی این اداره کل از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ کارگاه آموزشی تخصصی و عمومی برگزار شده است.

وی اظهار کرد: برخی از این دوره‌ها به‌ویژه دوره‌های تخصصی آشنایی با حریم و ضوابط حفاظتی آثار و مبانی مداخله در آثار میراث معماری با استقبال چشمگیری از علاقه‌مندان همراه بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره‌ها در ارتقای عملکرد و در نهایت بهبود شاخص‌های ارزیابی و حفاظت آثار و ابنیه تاریخی دارد، افزود: برگزاری دوره اصول کنترل پروژه و نظارت بر طرح‌های گردشگری، قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی، قانون بودجه سالانه، قوانین و مقررات استخدامی و اداری برخی دوره‌های آموزشی هستند که مورد استقبال هم قرار گرفتند.

حسن‌پور، ادامه داد: دوره‌های آموزشی قانون انتشار اسناد خزانه و اوراق‌قرضه، آشنایی با قانون دیوان محاسبات کشور و اصلاحات، آشنایی با مبانی و ضوابط تهیه و تدوین طرح‌ها، فنون مذاکره و فن دفاع نیز در این مدت برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت دوره‌های قانون مالیات‌های مستقیم، مبانی و اصول مالکیت معنوی، پدافند غیرعامل، قانون آئین دادرسی کیفری، دوره آموزشی کوتاه‌مدت آئین دادرسی کیفری، سیستم دبیرخانه و مکانیزه، تربیت اسلامی باتکیه‌بر قرآن و احادیث، امداد و کمک‌های اولیه، آمادگی جسمانی و دفاع شخصی از دیگر دوره‌های برگزار شده در این اداره کل هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465434

مهمترین اخبار ایران و جهان: