نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 23:16

همایش جاماندگان اربعین در کاشان برگزار می‌شود

کاشان - رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان از برگزاری همایش جاماندگان اربعین در کاشان خبر داد.

علیرضا کاشانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: همایش جاماندگان اربعین همانند سالهای گذشته در شهر کاشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش در بلوار امام رضا (ع) برگزار می‌شود، ابراز داشت: محل تجمع اولیه و نقطه شروع این همایش مقابل فروشگاه یاس و محل پایانی مصلای نماز جمعه کاشان است.

رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه کاشان با بیان اینکه این مراسم رأس ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود، تصریح کرد: مراسم عزاداری اربعین حسینی در مصلای نماز جمعه با مداحی حاج حسن کاشانی برگزار می‌شود.

وی همچنین از اقامه نماز جمعه ظهر و عصر روز اربعین به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم از اساتید حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین قائمی خواهد بود.

کاشانی نژاد با اشاره به اینکه اتوبوس‌های شهری از نقاط مختلف شهر عزاداران حسینی را به محل برگزاری همایش انتقال می‌دهند، افزود: در طول برگزاری همایش مواکب در نظر گرفته شده هم وظیفه پذیرایی از شرکت کنندگان در همایش را به عهده دارند.

وی ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان کاشان همانند شهرداری راهور و سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری باشکوه این برنامه گفت: در پایان برنامه شرکت کنندگان مهمان سفره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487234

مهمترین اخبار ایران و جهان: