نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 21:50

خدمات رسانی ۲ هزار نفر به کاروان های زیارتی در گچساران

یاسوج_ مسئول ستاد عتبات عالیات گچساران گفت: ۲ هزار نفر خدمات رسانی به کاروان های زیارتی در این شهرستان را انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا زاده افزود: بیش از ۳۰۰ هزار زائر حسینی از ابتدای آغاز فعالیت موکب‌ها تاکنون به صورت رفت و برگشت در این شهرستان پذیرایی شدند.

وی ابراز داشت: عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در ۱۳ موکب شهری و روستایی گچساران کار خدمات‌رسانی به زائران را به عهده دارند.

رضا زاده بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر کار خدمت به کاروان‌های حسینی در موکب‌های این شهرستان را برعهده دارند، گفت: مردم و خیران هزینه پذیرایی سه وعده شبانه روز زائران را به صورت نقدی و غیرنقدی تأمین می‌کنند.

رضا زاده افزود: همچنین جمعی از پزشکان و پرستاران نیز به صورت شیفتی: «داوطلبانه» در موکب‌های این شهرستان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

مسئول ستاد عتبات عالیات گچساران گفت: موکب‌های مستقر در این شهرستان تا بعد از اربعین حسینی «۲۰ شهریور امسال» برای میزبانی زائران اربعین حسینی برپا است.

وی با تاکید بر اینکه روزانه بیش از سه هزار زائر در این شهرستان اسکان داده می‌شوند، ابراز داشت: این شهرستان به دلیل همجواری با استان خوزستان یکی از گذرگاه‌های کاروان‌های اربعین حسینی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487178

مهمترین اخبار ایران و جهان: