نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 18:06

طرح حرم تا حرم نقش تعیین‌کننده‌ای برای زائران دارد

مشهد- وزیر کشور گفت: طرح حرم تا حرم جزو کارهای بسیار مهم است و این طرح برای زوار نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی در آئین رونمایی از ۱۲۵ دستگاه ون و ۲۵ دستگاه اتوبوس که در عرصه صبحگاه سابق ارتش برگزار شد، اظهار کرد: از زمینه‌سازی‌هایی که برای استقبال از زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) انجام شده و همچنین از شهرداری و تمام مسئولانی که در حوزه نوسازی ناوگان شهری اقداماتی انجام دادند که یکی از مهمترین خدمات برای زائران تسهیل حمل و نقل است، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه برقی‌سازی ناوگان در دستور کار جدی ما قرار دارد که در کاهش آلودگی هوا بسیار تأثیرگذار است، عنوان کرد: از استاندار نیز تشکر می‌کنم که موجدانه و مصرانه از شهرداری در پیشبرد اهداف حمایت می‌کنند.امیدوارم که بتوانیم در حوزه حمل و نقل درون‌شهری و قطار شهری، تاکسی برقی و حمل و نقل عمومی به استاندارهای خوبی دست پیدا کنیم و آنچه باید انجام شود، انجام گیرد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح حرم تا حرم جزو کارهای بسیار مهم است، تصریح کرد: این طرح برای زوار نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. کارهایی که باید به شکل حمل و نقل در داخل شهر تکمیل شود جز دستور کارهای شهردار است و وزارت کشور نیز کاملاً حمایت می‌کند.

وحیدی گفت: هر کاری برای زوار لازم است انجام شده و می‌توانند به بیش از ۷ تا ۸ میلیون زائر که براساس پیش‌بینی‌ها به مشهد می‌آیند، خدمات ارائه دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493334

مهمترین اخبار ایران و جهان: