نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 12:41

تجلیل از مدیران ۱۴۴ «مدرسه همدل»

اردبیل- معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی از مدیران ۱۴۴ «مدرسه همدل» که همکاری نزدیکی را با کمیته امداد در سالتحصیلی جاری داشتند تجلیل و قدردانی شد.

صفر توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۴۴ مدرسه در استان اردبیل اعم از مدارس غیردولتی و هیئت امنایی در طول سال تحصیلی نزدیک‌ترین تعامل و همکاری را با کمیته امداد داشتند که ما به صورت نمادین از ۱۲ مدیر مدارس همدل تجلیل و قدردانی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدارس که در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم بوده بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز در این مدارس به صورت رایگان ثبت نام کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب طرح «مدرسه همدل» که با همراهی آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار می‌شود ثبت نام دانش آموزان نیازمند در این مدارس به صورت رایگان انجام می‌شود تا از بابت هزینه‌های تحصیلی مبلغی از این دانش آموزان دریافت نشود.

توحیدی بیان کرد: ۱۶ هزار دانش‌آموز و ۷۵۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات متنوع این نهاد انقلابی بهره می‌برند.

وی ادامه داد: در آستانه شروع سال تحصیلی و با هدف تأمین نیازمندی دانش آموزان بی بضاعت جشن عاطفه‌ها در هفته آینده برگزار خواهد شد که ما نیز در حوزه فرهنگی سعی می‌کنیم در برگزاری این رویداد ارزشمند همراهی لازم را با معاونت مشارکت‌های مردمی انجام دهیم.

برگزاری پویش «فصل مهر» در اردبیل

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: پویش فصل مهر در آستانه مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل برگزار می‌شود تا شعار «مهر را معنا کنیم» تحققی عینی یابد.

توحیدی خاطرنشان کرد: پویش کمک به هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان اردبیل با عنوان «فصل مهر» در استان اردبیل برگزار می‌شود تا شاهد مشارکت خیرین و آحاد مردم در کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت باشیم.

وی ادامه داد: هموطنان با مراجعه به سامانه sana.emdad.ir و یا کد دستوری *۸۸۷۷*۰۴۵# و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494378

مهمترین اخبار ایران و جهان: