نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 18:37

«توجه به رشد تولید» اصلی‌ترین محور پیشرفت استان اردبیل است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل «توجه به رشد تولید» را اصلی‌ترین محور پیشرفت استان دانست و گفت: طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی کمیته امداد فرصت مناسبی برای خودکفایی مددجویان است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل عصر امروز از ۶ طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد استان بازدید کرد و در جریان روند اجرا و عملیاتی شدن این طرح‌ها قرار گرفت.

در این بازدید که با همراهی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل انجام شد، روند اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی تولید روکش صندلی، خیاطی، تولید روغن ترمز، تولید قطعات پلاستیکی، چرم‌دوزی و تولید برخی ادوات کشاورزی از نزدیک بررسی شد‌.

عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جریان این بازدید گفت: اصلی‌ترین محور پیشرفت تحول‌آفرین استان اردبیل در سال جاری، توجه به رشد تولید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای شعار سال است.

وی افزود: طرح‌های تولیدی کمیته امداد در حوزه اشتغال قابل قبول است و ویژگی این طرح‌ها نظارت مستمر بر روند اجرا و اشتغال‌زایی این طرح‌ها و پرداخت تسهیلات کم‌بهره بوده که فرصت مناسبی برای مددجویان خودکفایی پدید آورده است.

عبداللهی عابد ادامه داد: در سال جاری یکی از برنامه‌های اصلی، کمک به فعال‌سازی طرح‌های تولیدی راکد در کنار راه‌اندازی طرح‌های جدید بوده و در این راستا تاکنون در دولت سیزدهم تعداد قابل توجهی از واحد‌های صنعتی راکد و تعطیل‌شده به چرخه تولید و اشتغال بازگشته‌ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: در دولت سیزدهم تلاش مستمری برای ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغال با تکیه بر توان داخلی در جریان بوده و در این زمینه نقش کمیته امداد نیز با پرداخت منابع از محل تبصره‌های بودجه سالانه با همراهی بانک‌های عامل موثر و مفید است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493478

مهمترین اخبار ایران و جهان: