نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 21:42

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین حسینی کشور پاکستان

خدمات رسانی بهداشتی درمانی به زائرین پاکستانی که از طریق مرز ریمدان جهت زیارت حرم امام حسین علیه السلام وارد کشور می‌شوند آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، قربانعلی بندانی فرمانده مرکز بهداری جنوب شرق با بیان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین حسینی کشور پاکستان، افزود: به منظور خدمات رسانی بهداشتی درمانی به زائرین پاکستانی که از طریق مرز ریمدان جهت زیارت حرم امام حسین علیه السلام وارد کشور می‌شوند بیمارستان تخصصی صحرایی نبی اکرم بهداری رزمی جنوب شرق در مرز ریمدان صبح امروز آغاز به کرد.

قربانعلی بندانی با اشاره به اینکه این مرکز درمانی به صورت شبانه روزی خدمات متنوع بهداشتی و درمانی راب ه زائرین پاکستانی ارائه می‌دهد افزود: بیمارستان تخصصی صحرایی نبی اکرم جنوب شرق نیروی زمینی سپاه به طور متوسط روزانه ۵۰۰ نفر خدمت ارائه می‌نماید.

وی تصریح کرد این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، بستری، اتاق عمل، ریکاوری و داروخانه می‌باشد که با تعدادی پزشک، پرستار، بهیار و تکنسین هوشبری خدمات رایگان خود را به زوار اربعین کشور پاکستان ارائه می‌نماید.

فرمانده مرکز بهداری جنوب شرق با تاکید بر اینکه با تلاش‌ها و تمهیدات انجام شده توسط رزمندگان قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: این زائرین در امنیت کامل و با سهولت از این مرز عبور می‌کنند.

گفتنی است ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط این بیمارستان تا بعد از اربعین حسینی و تا خروج کامل تمامی زوار پاکستانی ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470278

مهمترین اخبار ایران و جهان: